Ładowanie

Vrácení a výměna produktů

Snažíme se, aby obrázky v našem internetovém obchodě co nejvěrněji odrážely barvy a vzhled nabízených výrobků. Přestože jsme v popisu výrobku uvedli rozměry jednotlivých velikostí, je možné, že konkrétní model bude malý, velký nebo jinak nevhodný. Výrobek můžete vyměnit nebo vrátit bez udání důvodu.Obě řešení lze snadno realizovat. Seznamte se prosím s příslušnými zásadami.

Výrobky zakoupené v našem obchodě lze vrátit do 30 dnů od jejich obdržení bez udání důvodu.

Vrácení zboží 

Balík můžete vrátit dvěma způsoby - klasickou poštou nebo prostřednictvím jakékoli kurýrní společnosti na vlastní náklady. Formulář pro vrácení si stáhněte ZDE>>

Vrácení poštou nebo kurýrní společností dle vašeho výběru se provádí na adresu :

Paxy – MDR24

Vratimovská 681/80

71900 Ostrava – Kunčice

Při vrácení zásilky musíte zaplatit poštovné, ať už jej vracíte poštou nebo zvolenou kurýrní společností.

Vrácené  zboží musí být ve stavu, v jakém bylo dodáno a visačka na zboží musí zůstat neporušená. Nesmí nést žádné známky používání (zápach parfému, skvrny, stopy po praní). Při zkoušení lesklých prvků buďte velmi opatrní, aby na oděvu  nezůstaly žádné stopy potu nebo rtěnky.

Po ověření vráceného zboží a údajů o zákazníkovi budou peníze za vrácené zboží vyplaceny na číslo účtu uvedené zákazníkem nejpozději do 14 dnů.

Pokud je nákup uskutečněn na základě faktury (na společnost s DIČ nebo na fyzickou osobu bez DIČ), nebude vrácení zboží akceptováno.

Výměna zboží

Pokud chcete produkt vyměnit za jinou velikost nebo model, zadejte novou objednávku. Vraťte prosím svou předchozí objednávku podle níže uvedených pokynů.

Balík můžete vrátit dvěma způsoby - klasickou poštou https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky nebo prostřednictvím jakékoli kurýrní společnosti na vlastní náklady.

Vrácení poštou nebo kurýrní společností dle vašeho výběru se provádí na adresu : 

Paxy – MDR24

Vratimovská 681/80
71900 Ostrava – Kunčice

Pokud výrobek vyměníte za levnější, vrátíme vám rozdíl po přepočítání ceny. Pokud je náhradní výrobek dražší, budete muset rozdíl doplatit bankovním převodem nebo při doručení náhradního výrobku.

Podání reklamace

Výrobky nabízené k prodeji jsou nové a bez závad. Reklamace vad výrobku lze uplatnit do dvou let od data nákupu. Reklamační formulář si můžete stáhnout ZDE>

Naše výrobky jsou velmi kvalitní a jen velmi zřídka se stává, že by byl výrobek vadný. Může se to však stát. Abychom těmto vzácným případům předešli, všechny výrobky před dodáním pečlivě kontrolujeme. Pokud vám však zašleme vadný model, zašlete jej zpět na níže uvedenou adresu:

Paxy – MDR24

Vratimovská 681/80

71900 Ostrava – Kunčice

Stížnosti budou vyřízeny pouze na základě vyplněného a podepsaného reklamačního formuláře do 14 dnů.

Pokud bude reklamace uznána, zašleme vám do 14 dnů opravený výrobek nebo vám neprodleně vrátíme peníze vynaložené na zakoupené zboží a náklady na dopravu na uvedené číslo bankovního účtu. Stížnosti a nároky lze řešit mimosoudně.