Ładowanie

Otázky a odpovědi 

Máme kamennou prodejnu? 

Nemáme kamennou prodejnu. Prodáváme pouze online. 

Jak mohu objednat? 

Objednávku můžete zadat na našem webu vytvořením vlastního účtu nebo nákupem bez registrace jako host. Další možností je telefonický kontakt s naším konzultantem, který zajistí zpracování objednávky a poskytne potřebné informace o produktech. Naše infolinka je k dispozici od pondělí do pátku, 9-12 a 13-17, na čísle +420 210 023 750. 

Mohu zrušit objednávku? 

Objednávku, která ještě nebyla zabalena, můžete zrušit kontaktováním zákaznického servisu. Pokud již byla objednávka zabalena, její zrušení není možné. 

Kdy obdržím potvrzení objednávky? 

Potvrzení bude zasláno na váš e-mail ihned po zadání objednávky. 

Jak rychle mi dorazí balíček? 

Zboží odesíláme z Polska do 24 hodin a dorazí během několika dní. 

Je doprava zdarma? 

Doprava je zdarma při objednávce nad 1599 Kč. 

Mohu vrátit zboží zakoupené v e-shopu? 

Samozřejmě. Zboží - kromě spodního prádla a punčoch - můžete vrátit do 30 dnů od jeho převzetí. Zboží k vrácení zašlete na naši adresu s vyplněným formulářem a na balík nalepte přepravní štítek. 

Produkty musí být vráceny ve stavu, v jakém byly doručeny. Nesmí vykazovat žádné známky použití (vůni parfému, skvrny, stopy praní nebo make-upu). 

Po kontrole produktů a informací o zákazníkovi budou peníze vráceny nejpozději do 14 dnů na účet, ze kterého byla objednávka zaplacena, v případě platby na dobírku na účet uvedený ve formuláři. 

Podrobné informace k postupu vrácení naleznete v tomto odkazu: https://mdr24.cz/content/6-vraceni-a-vymena-zbozi 

Na jakou adresu zaslat vrácené produkty? 

Vrácené produkty zašlete na adresu: 

Paxy – Pastan 

Vratimovská 681/80 

71900 Ostrava – Kunčice 

Je možné vyměnit zboží zakoupené v e-shopu? 

Zakoupené zboží nelze vyměnit, ale můžete jej do 30 dnů vrátit. 

Mohu vrátit více objednávek v jedné zásilce? 

Ano, v jedné zásilce můžete vrátit zboží z více objednávek. Ke zboží přiložte příslušné formuláře pro vrácení ze všech objednávek. 

Je vrácení zpoplatněno? 

Zákazník vrací zboží na vlastní náklady. Náklady na dopravu se kompenzují pouze při uznané reklamaci. 

Co mám dělat, když obdržím poškozený nebo nesprávný produkt? 

V takovém případě kontaktujte naši zákaznickou podporu na čísle +420 210 023 750 nebo e-mailem na info@mdr24.cz. Společně najdeme nejlepší řešení. 

Jak dlouho trvá vrácení peněz? 

Vrácení peněz proběhne do 14 dnů od doručení vrácené zásilky. 

Jak jsou produkty měřeny?  

Na každé stránce produktu je uvedená individuální tabulka rozměrů daného modelu. Oblečení se měří naplocho na rovném povrchu, nikoli na těle. Pokud je v tabulce velikost rozmezí pro určitou část těla, například 120 cm - 127 cm znamená, že nejmenší hodnota představuje rozměr měřený volně a největší hodnota v maximálním natažení. 

Jsou rozměry v naší nabídce menší nebo větší než obvykle? 

Na tuto otázku není jednoznačná odpověď. Velikosti produktů nejsou jednotné a mohou se lišit u různých výrobců. Při výběru produktu se vždy řiďte jeho individuální tabulkou velikostí. 

Pokud jsem v MDR již nakupovala a velikost seděla, bude stejná velikost správná i příště? 

Ne. Každý produkt má svou specifickou tabulku rozměrů, podle které je nutné zvolit nejvhodnější velikost. Velikosti se mezi různými výrobci mohou lišit. 

Mohu získat další informace o rozměrech produktu, pokud nejsou uvedeny v tabulce velikostí? 

Samozřejmě. Pokud potřebujete další rozměry, například šířku nohavice nebo rukávu, jednoduše kontaktujte náš zákaznický servis e-mailem na info@mdr24. cz nebo telefonicky na čísle +420 210 023 750 a my to pro vás změříme. 

Děláte produkty na zakázku? 

Ne. Produkty v naší nabídce jsou od externích výrobců. Nemáme vlastní šicí dílnu, a proto nemůžeme ovlivnit délku, šířku ani barvu prezentovaných modelů. 

Jak dlouho budu čekat na velikost, která není momentálně skladem? 

Ne každý výrobek bude znova dostupný. Pokud máte zájem o konkrétní model, zavolejte na naši infolinku a ověřte si, zda bude opět skladem. Kontaktujte nás prosím na čísle +420 210 023 750 od pondělí do pátku mezi 9-12 a 13-17 hod. 

Nabízíte v sortimentu také pánské a dětské oblečení? 

Ne, obchod MDR nabízí pouze dámské oblečení ve velikostech 44-64. 

Jsou v nabídce také boty a ponožky? 

Ne, boty ani ponožky nejsou v našem sortimentu 

Dostanu fakturu za zakoupené zboží? 

Ano. Po odeslání objednávky nám, prosím, e-mailem zašlete fakturační údaje. E-mail, prosím, zašlete na adresu info@mdr24.cz  

Jak použít slevový kód? 

Při zadávání objednávky zadejte kód do pole „Slevový kód“ v košíku a klikněte na tlačítko „Použít“. 

Mohu použít více kódů najednou? 

Na jednu objednávku lze použít pouze jeden slevový kód. 

Musím zadat slevový kód v košíku? 

Ano, pokud slevový kód nezadáte v košíku, bude vám účtována standardní cena za zboží. 

Co dělat, když slevový kód nefunguje? 

Možná příčina může být různá, s největší pravděpodobností je kód nesprávný, neplatný nebo již využitý (u jednorázových kódů). Pokud se v košíku nezobrazuje důvod chyby, kontaktujte naši zákaznickou podporu na čísle: +420 210 023 750mnebo e-mailem na adresu: info@mdr24.cz 

Jak se přihlásit k odběru novinek? 

Možnost přihlásit se k odběru newsletteru najdete v pravé části menu a na spodním banneru stránky. Pokud ho nemůžete najít, zde je přímý odkaz: https://mdr24.cz/content/49-prihlasit-se Po přihlášení obdržíte emailem jednorázový slevový kód –10 % na nákup v obchodě mdr24.cz  

Jak se odhlásit z odběru newsletteru? 

Z odběru newsletteru se můžete odhlásit pomocí odkazu uvedeného v každém e-mailu. O odhlášení můžete také požádat e-mailem na adresu: info@mdr24.cz